8 december 2012

Full i fan!

Började dagen med att åka till hästarna, kolla igenom Gabbes hage efter spikar som blivit kvar efter isolatorer, som tur är var det inga många, men han kan göra illa sig, så vi tog bort allt.
Mocka, fixa plats för foder och fixa hela stallet. Sen var jag och Christoffer i hagen och klappade G, med mig går det jätte bra, han var tveksam mot Christoffer, så han fick bara klappa lite. Haha min häst! ;)

Längtar tills jag får börja hålla på med han mer, men det är bara andra dagen, han måste ju få bli lite hemma här först! Undrar om han bli lika full i fan som min andra häst, båda har vitt i ögona, har fått höra att det inte bådar gott. Jag drar mig ju tydligen till sånt. Eftersom båda mina hästar har det, utan att jag ens tänkt på det när vi köpte dem!

Silja har mycket mer än Gabbe, man ser väldigt tydligt på hon!