8 augusti 2012

Otur i OS?

RG strök ju sig från att hoppa idag, vilket jag tyckte var sjukt tråkigt... Han leder ju på världslistan så han hade ju haft stor chansa att vinna. Men han gjorde ett bra val att stryka sig eftersom hästen inte var hundra, han är alltså en bra ryttare som bryr sig om hästen mer än priser! :)
Men vad jag inte riktigt förstår är att de inte har med sig en reserv häst, det brukar dem ju ha?
Men han får komma igen nästa gång det är OS!

Någon som vet vilka fler hoppryttare Sverige har med? Jag kan bara följa från radion och man får inte höra så mycket då... :(

På dressyren ser det ju bra ut för Sverige så man får hej där nu!
Vi har ju även redan ett OS silver i fälttävlan!!!


1 kommentar:

Unknown sa...

Casall var ju hans reservhäst eftersom Ninja blev skadad innan OS :) Och jag tror man bara få ha en reservhäst... Fast jag vet inte x)