23 november 2011

Stockholm International Horse Show!

På fredag går tåget mot stockholm, så vid klockan 7-8 på lördagmorgon är vi framme! Jag vet inte när man kan cheka in där vi ska sova, men vi lär nog gå på stan massor, fram tills klockan blir 7 då vi ska se showen!! Showen håller även på i 4 timmar och 10 minuter ;)

GALA - Show

  • Inledningsprogram med magisk touch
  • Internationell hoppning VW Cup
  • Internationellt shownummer med Jean Marc Imbert
  • H&M på scenen
  • Fyrspann - FEI World Cup Driving warm up
  • Internationell hoppning - Knäcke Pokalen
  • Internationellt shownummer - Lorenzo
  • H&M Leading Rider
  • Julavslutning
Så när vi kommer dit vi ska sova kommer vi nog vara jätte trött och nästa morgon ska vi upp tidigt, hoppningen börjar vid 9.30, men det tar ett tag att ta sig dit och så vill man ju vara där i tid! Så jag kommer nog inte sova mycket denna helg. Men hoppningen är ganska kort, den är bara 2,5 timme ;)

Internationell hoppning

  • Internationell tidshoppning - Leksands Knäcke Rundan
  • Prins Carl Philips Pris - ponnyhoppning uppvärmningsklass
  • Presentation av Grand Prix-banan
  • Stockholm Grand Prix - internationell hoppning
  • Meetingpris VW
Jag vet inte när vi ska gå på mässan, men där lär vi säkert vara mååånga timmar!! Får se om det blir under lördagen, eller på söndagen när det är dressyr, det är ju inte så mycket fok då, så man ser något!
Jag har lite planer på saker jag ska köpa, så hoppas det finns och rätt storlekar så blir jag nöjd :D

Inga kommentarer: