22 oktober 2016

Inga champions här!

Förra helgen ställde jag mina hundar och Arrak slog till och fick excellent, tur att fler än jag gillar honom (domaren då).
Vilken kritik jag fick på båda hundarna, inget negativt som inte går att påverka, det enda vi fick var att Bella måste gå ner i vikt men det visste jag att vi skulle få redan när jag anmälde henne....

Och med denna utställning bakom mig kan jag säga att jag är ingen utställningsmänniska! Så många fler utställningar blir det inte för oss, både hundarna är ställd med excellent så jag har inget mer att hämta på utställningar med de här två.

Kanske är det uppehållet från utställningarna och alla roliga och fartfyllda agility tävlingar där emellan som gör att jag hellre satsar på det då det är hundra gånger roligare!!!


Inga kommentarer: