22 september 2016

Ett av alla mina hjärtan!

Bella har utvecklats så mycket inom agilityn i år, hon är mycket säkrare och blir snabbare och snabbare hela tiden, så i år har vi plockat pinnar i både hopp och agilityklass, vi har även ståt på pallen ganska många gånger.
Mitt mål i år har varit att försöka få upp farten på henne, än hur bra kondition hon har haft förut har hon ändå inte alltid full gas på banan, mer nos än gas... 
Men i år har den där nosen kommit upp och hon har varit så sjukt rolig att tävla och träna med <3 


I höst/vinter kommer vi satsa på utställningar och så blir det en sista agilitytävling i slutet av året om jag är ledig. Tack och lov börjar säsongen tidigt så redan i mars kan vi åka iväg på årets första och nästa år ska jag vara snabb med anmälan, då ska ja iväg och tävla med båda mina hundar!


Inga kommentarer: