24 april 2015

Diplomerad Nagelterapeut!

För ett bra tag sedan, ett väldigt bra tag sedan.. Påbörjade jag min utbildning till nagelteknolog. En utbildningen som jag länge velat gått, men inte riktigt lyckats anmäla mig. Plötsligt blev det stora förändringar i mitt liv och då en dag dök en annons om utbildning upp, från ingenstans, just då hade jag inga planer på det heller. Men just då beslöt jag mig för att gå, Ne nu j'vlar ska jag bli något!

Och just den utbildningen visade sig vara så rätt för mig i mitt liv vid den tidpunkten, jag har hittat ytterligare en hobby som jag tycker är så himla rolig, något man blir glad av att göra!
Under vägens gång har jag mött på så himla fina och trevliga människor, som nu alltid kommer finnas i mitt liv, som stöd, bollplank och vänner!

Idag kom den dagen då jag gjorde mitt slutprov och jag blev godkänd!

Nu är utbildningen avslutad, jätte tråkigt att avsluta det kapitlet som kom så lägligt, men det stängs inte, människorna finns kvar och nu hoppas jag på att utöka min nagelhobby under kommande år.


Inga kommentarer: