16 mars 2015

Måndag!

Idag var Silja verkligen på min sida, förra veckan var hon på dåligt humör och ville inte sammarbeta..
Så idag red jag ut för att göra det enkelt för henne, förra vecka hade hon ingen framåtbjudning ingenting.. Jag som brukar få hålla tillbaka henne, så idag lät jag hon bara gå på och fort gick det.
Kunde sätta riktigt mycket tryck i galoppen. Jag lovar vi flög fram! :D
Blir allt som planerat ska vi klättra imorgon och så testar jag dressyr på onsdag och ser om det släppt.


Nu är våren verkligen här med, hästarna har vårkänslor och pälsen lossnar i stora tussar, snart kommer gräset fram och jag går på semester!

Jag har alltså haft en bra start på veckan och så fick jag veta en rolig sak idag, så snart väldigt snart får vi (om allt går bra) en till familjemedlem! <3

1 kommentar:

Ereeka sa...

Åh, vad ska ni få för ny familjemedlem? 😊