4 november 2014

Gårdagen!

Nu ska jag börja med gårdagen, motionerade båda hästarna i solskenet vilket var riktigt härligt!
Gabriel var pigg som bara den, men jag tömkörde honom ändå och det gick bra, men han var på tårna och ville småtrava hela vägen hem, så jag fick proa honom hela tiden.. Vilket han tar som halter, så vi kan låtsas att vi tränade halter och det gjorde han bra :D

Silja fick komma ut på en tur i skogen, vi travade och skrittade bara och klättrade någon gång. Så himla härligt att sitta på denna häst och få komma ut på en sån fin tur i skogen. Spelar ingen roll på hur länge man inte ridit, det är som handen i handsken att sitta på denna häst <3

Nu ska jag se Svenska Hollywood Fruar och i morgon kommer dagens pass med hästarna :)
Måste även få pusta ut eftersom mina andra djur varit så äckliga idag... Bella har spytt för fullt och katt sket ner sig... HUVA!

Den här bilden visar Siljas rätta sida :)

Inga kommentarer: