11 augusti 2014

Bästa hunden!!

Jag och Bella har debuterat i agility i helgen, vi startade bara hoppklassen båda dagarna och vi gjorde det riktigt bra! Bella skötte sig suveränt, så himla nöjd över min hund! <3

På lördagen var vi felfria i hoppklassen på hindren, men vi var något långsam och fick därför tidsfel. Men som nybörjare och en hund som gärna hittar på lite annat ibland, så är jag sjukt nöjd!

På Söndagen snurrade jag till det framför det långa hopphindret så hon fick inte nog med sats och tog en tass på det, så 5 fel och sen var vi långsamma så vi fick även tidsfel. Men vilken tjej jag har, söndagens bana var svårare än lördagens och många krångliga svängar, men min hund hade 100 fokus på mig och lyssnade på mig och tog hela tiden rätt hinder, så JÄVLA STOLT! HIHI



Inga kommentarer: