5 december 2015

Drömmar!

Vissa dagar saknar jag ridningen riktigt mycket, att få sitta på en välutbildad häst och verkligen kunna rida dressyr, jag vet att jag har Gabriel att rida i nuläget men han är bara 3 och går väldigt lätta dressyrpass, med tanke att hålla de lätta och roliga för honom, samtidigt som det ska stärka honom!

Silja har semester över vintern och sen får jag se om jag rider igång henne lättare mot våren igen, hon är numera pensionär och jag kommer inte försöka få henne att vara fin inom dressyren längre.
Men jag vill inte släppa henne helt, så hon ska få motioneras när tid och lust finns över :-)

Men just nu skulle jag gärna vilja haft en 10 årig häst att rida ordentligt, en som är positiv till ett ordentligt dressyrpass, kunna åka och tävla ibland och träna! Ja Gabriel om 7 år ;-)


Inga kommentarer: