11 april 2012

Min dag!

Bella har varit på riktigt bus humör inatt, så mellan halv 4 och 5 har ja och älskling varit ute med hon, sen väckte hon mig vid 7 igen, min lilla sötnos!

Började dagen med att rida Silja, red först själv efter en väg med lite skritt, trav och galopp, hon hade bra form och var ganska pigg. Sen mötte jag Elisabet en sväng, så vi skrittade en bit innan jag var tvungen att åka och passa Bella igen :)

Hon var med älskling och pappa på jobbet och hon hade skött sig jätte bra, mest legat och sovit, vilket hon gör när man är lugn!

På eftermiddagen har jag bakat chokladbollar och arraksbollar, tog med det till pappa och älskling och fikade. De blev faktiskt goda, får lägga ut recept sen! När älskling hade slutat gick vi till skogen och lät Bella busa av sig lite, hon tyckte det va riktigt kul, hon avreagerade sig väldigt mycket på en liten tall, så kul man kan ha! ;)

Det var min dag lite kort, sååå intressant känner jag ;)

Två bilder som Elisabet tog på Bella för någon dag sedan!








Inga kommentarer: